Ezen a felületen tájékozódhatnak iskolánkban alkalmazott terápiákról, módszerekről.
Szomatopedagógia
Kik tartoznak a szomatopedagógia ellátási körébe? diagnosztizált mozgáskorlátozottsággal élő gyermekek, fiatalok (fejlődési rendellenesség, izombetegség) központi idegrendszer eredetű mozgászavarral élő gyermekek, [...]
Autizmus-specifikus fejlesztések és AAK
Milyen szempontok vezetnek minket az autizmus-specifikus fejlesztéseknél? Az iskolába járó autista gyerekek, elsősorban gyerekek, sajátos érdeklődési körökkel, személyiséggel, örömökkel, nehézségekkel [...]
Tervezett szenzomotoros tréning – egyéni TSMT I
Fogalmak tisztázása A szenzoros integráció: Egy képesség, amivel szervezzük és feldolgozzuk a különféle érzékelési csatornákból az agyunkba érkező információkat, melyekre [...]
Konduktív pedagógia
A "kondukció" rávezetést jelent, azaz rávezetéses tanítást, nevelést. A konduktív pedagógia fejlesztő és nevelő hatású a központi idegrendszeri sérültek számára. [...]
Kokas módszer
A Kokas módszer alapvetően egy zenepedagógiai módszer, amelyet eredetileg és elsősorban zenét tanuló gyermekek számára fejlesztett ki Kokas Klára több, [...]
Értelmileg akadályozottak pedagógiája
Varázslatos ez a világ, teli csodákkal, titkokkal, mindezt érzékszerveinkkel, testünkkel tapasztalhatjuk, ismerhetjük meg. Ebben a megismerési folyamatban segítjük tanulóinkat, érzékelésük, [...]